2014. szeptember 19.

héjhó!

megjegyezném, jegyzném meg előre... eléggé sokat fogyasztottam mámo. mámo, mámá, mamó, mama...

a lényeg, hogy amennyire negatívan nyilatkoztam vala eddig azokról, akik miatt ideutaztam vala, az elmúlt két nap oly kedvest hozott vala, hogy helóbell! hányan tanítottátok eddig "sztiflert"? (a mamája a jobbomon vala). hát akkor mutatnám...



najó, a képek tényleg nem hozzák vissza annyira a hasonlóságot, de komolyan olyan vót!

szóval, csütörtök (mindannyian tudjuk, hogyan lett stvrtokból csütörtök) estve vagyon és holnap estére (a drágák) meghívtak vala egy vacsorára (senki nem szólt semmit) meg valami eszem-iszomra. aszongyák, este 7. mondom, jó!

gyerkőcök! tudom! tudom, tudom, tudom, hogy kína óta nem hisztek benne, hogy bármit is kaphatnátok abból, amit én tapasztaltam, pedig (és nagyjából leszarom, hogy hiszitek-e) tényleg mindig hoztam odaátról valamit, csak nem volt esélyem befejezni  - amúgy meg ha az urnámban kötne ki, akkor is jobban jártatok, mintsemhogy mindenkit etetnék szarsággal - de ez most más téma, vagy nem?! de!

szóval: nem biztos, hogy lesz képeslap, az se, hogy lesz hűtőmágnes (azoknak, akik már megharcoltak egy hűtőért), meg a többi se... szeretésvan meg az, hogy tényleg és KIBEBASZOTTUL hiányzik a sokatok mocskos képe... (és ez se negatív. nem, mindenkit hiányolok mostand).

amerika szép is meg jó is, de ha európai vagy, szétbasznál mindent és mindekit. aki nem, az meg is mérdemli (kábé). vagy nem... de az biztos... (amúgy járai márk szól).

perszehogy visszajövök, teccik vagy nem. valakivel vagy egyedül, de hogy ide?! rohadtulasenem! szóval így-e. ez még mindig ááámeríííka! ;)

ps1: egy üveg bor (amire rohadtul nincs szükséged) megér-e 20 dollárt? NEM! szükség esetén? DE! ennyikék. jóccakátra. jóccakákok!

ps2: a marhaborda grillezett karfiollal és paprikával is jó! lehet próbálni bátran. kurvára cukros (mábocsánat), de megéri. (rohadtul nem annyiba kerül, amennyiért adják - csaxólok!).

ps3: kérdeztem az indiai kollégámat, hogy október majdnemközepéig van-é esély a visszatérésre. aszongy lehet. mennék! még mindig mennék! :)

ps4: 2 bor, szeretet  (bennetek) és utálat (ágyban)...

HELÓBELL! <3 (ezegyszív) szereségek meg így: kettőskeresztfinomkisspiccek ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése