2014. június 1.

india az indiaiaké

helóbell csöppségek!
akkor mondanám, mi történt úgy 11 órától. elindultam. a tuk tuk világos volt, merthogy azzal közlekedni a legprátiseszebb. nagyjából az útvonalat is összeraktam és megfogadtam, hogy nem hagyom átverni magam. ez 5-ből 4-szer sikerült is... de mivel szerelmes vagyok ebbe a közlekedési eszközbe, íme néhány pillanatkép:


(ezt nem ártana néha komolyan venniük -- tarts távolságot)

és emitt-amott felbukkan egy-egy szent csóró is az utakon...




első célpont: vidhana soudha, amit minden útikönyv elsődleges célpontként tart számon. hát én kábé ennyit kaptam belőle...


azért említésre meltónak találom a főbejárat feliratát: "goverment's work is god's work" vagyis a kormány munkája isten munkája... remélem, szlovákiában sosem fogalmazódik meg hangosan ez a gondolat.


a hivatalt egy park követte sok-sok-sok növénnyel, amivel senkit sem untatnék, de nekem még mindig és változatlanul: besza-behu! najó, csak egyet. télleg csak egyet:


ebédidő lévén, ettem is. ilyet... nemtom mi vót ez, de fini (és remélem, nem ettől fosok :D )


oszt lehet innya cukornádból frissen facsart itókát egy kis citrommal meg gyömbérrel. no az is finike... ilyen, amikor még nem iható


következő állomásom fele ügetve láttam cseccse ípületet...


mellette meg majdnemmenekülttábort...


oszt volt sállálááá templom, de azt tanácsolták, oda ne akarjak bemenni, úgyhogy nem tettem. állítólag asziszik, hogy minden európai feszeregni jár templomokba. kár, hogy igazuk van (nagyjából)...


oszt vótam cseccsepalotábo is... ízelítőként mondjuk ezek...





há kábé ennyike :D a többit majd otthon... jah, és mielőtt még továbblépnénk, itt még egy teheny...


meg még egy...


amikor az egyik tuk-tukos átvert és kirakott a semmi közepén, kb. ilyen utcákon...

(igen, itt kecskék szemétből laknak jól)

 és harmadszor rohant át majdnem egy patkesz a patámon, akkor föladtam és elmormoltam egy csöndes "hogyapi...ábalehetittélni"-t és elmentem a puccos uccába kávé-muffinra. és le lehet köpni érte, de akkor nagyon jól éreztem magam, hogy van egy szelet európa indijábo is...

óttajd tempelomba mentem meg a kollégáim haverjaihoz evős-ivós estére. és mielőtt bárki lecigányozna bárkit indijábo, jelentem: egy beszélgetős, evős-ivós este semmiben sem különbözik a miénktől. sőt, a kakát ők is kakának mondják... háennyi, kedves árjatársak :P

a többit majd otthon vagy privátbo. vagy nem, de az biztos <3
hárekrisna!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése