2016. november 14.

leld kedved benne, toffee f.cking good

sosem értettem, hogy a cheesecaket (sajttortát), aminek minden alapanyaga konyhakész, miért kell még megsütni (majd egyszer elolvasom). úgyhogy tegnapelőtt nekimentem egy karamellás verziónak. íme a mai állapot két személyes fogyasztás mellett.


így készült:

  • korpusz: egy csomag zabfalatot ledaráltam és cca 15 deka olvasztott vajjal elkevertem, majd egy tortaforma aljába nyomkodtam.
  • krém: 30 deka tejkaramellát kevés vajjal (5 dekányi) és tejszínnel (cca 1 deci) felolvasztottam. ezt elkvertem 75 deka hideg mascarponéval.
  • tetejére: cca 5 dekányi tejkaramella kevés vajjal és tejszínnel felolvasztottam (a tejszínt legközelebb mellőzöm, túl folyósra sikeredett) és a tetejére öntöttem.
  • egy éjszaka a hűtőben és aztán rács mögé zárni
#gasztroorgazmus

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése