2015. április 4.

álom: a borneói sámán


  • tegnap éjjel repülőgépszerencsétlenségben volt részem
  • borneóra akartam repülni, hogy találkozzak egy sámánnal, de rossz repülőre szálltam fel és felszállás közben lezuhantunk
  • aztán meg nem engedték, hogy borneóra repüljek, merthogy biztos csak a sokkos állapot miatt akarok oda menni
  • a jegyárus nem hitte el, hogy a repülőgépen, amire felszálltam valami magas rangú női vallási vezető utazott, aki csak vörös színbe volt öltözve és hogy a felszállásnál a stewardesstől azt az utasítást kaptam, hogy ha meglátom, a fal felé kell fordulnom, mert ő egy, a népe által szentként tisztelt személy
  • persze, azt se hitték el, hogy a repülőn medence volt meg koktélbár, de ez már mellékes
  • pedig ott volt
  • én a zuhanáskor épp ott lődörögtem (meglepő mód)
  • úgyhogy úsztam a nagyestélyis mádámmokkal a törmelékektől hemzsegő vízben
  • viszont a medencének köszönhető, hogy nem robbant fel a repülő, mert eloltotta a tüzet
  • végül vásároltam repjegyet (az eladó által erőltetett, MÁS helyszínre) 3500-as címletű és hasonló bankjegyek segítségével, de valaki a pultnál várakozva azt mondta, nem kell a jegy, van egy JOBB ajánlata. 7000-esekben kaptam vissza a jegyárat
  • az eladó "counter"-je inkább hasonlított egy zugkocsma bárpultjára, a borostás arcára, a cigarettára a szájában és feje felett lógo fonott kötelekre, meg a falakon lógó kopott, firkált és összetűzdelt térképekre tisztán emlékszem
  • az ajánlatot egy elegáns, fehér ruhát viselő férfi adta (azt hiszem kalapja is volt és dohányzott, ha jól emlékszem, szivarkát)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése