2014. május 31.

heló india!

szewasztye! egy tömör jelentés, mielőtt megpróbálom összeszedni magam a kimerültségből.
sikeresen megérkeztem indiába. egy hetktikus átszállás során sikeresen elveszítettem egy csomagot, amiben az ajándékok voltak. iris (amcsi kollegina) figyelmeztetett, hogy mombai nem jó ómen: igaza volt. úgyhogy kicsit szerényebben érkezem, mint terveztem. de már csak egy hét!!! <3
be kell valljam, hiányoztok már mindannyian. és gelle is hiányzik. a tiszta levegő, az emberek, akik értik, amit mondasz... szóval ideje lesz már hazaérni.
ezt az egy hetet már féllábon is lehúzom (remélem), aztán hurrá otthon, hurrá gelle!

az első dolgok indiáról: koszos, büdös és hangos :D nem a földi paradicsom. de legalább angolul beszélnek. kár, hogy nem értem, mit mondanak :D olyan itt az akcentus, hogy tyühűűű!

alszom egy rövidet, mert tegnap déltől talpon vagyok és most reggel 10 óra van. szunya után küldök néhány csengdui benyomást.

addigis mindenkit ölelek!
pepp

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése